• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


speedTURN


 

כשגיבוי הוא דרך חיים בארגון, שחזור מיידי הוא מטרה !

מי מביננו מנמר"ים ו/או ה- "אחראים" על המידע ובכללותם הגיבויים, איננו חושש מהיום בו לפתע כל השרתים מתאדים, נופלים, קורסים, נשרפים באש, מוצפים במים? חלק מהבעיה היא שאלת זמן החזרה לאויר מגיבויים .
הרי לא די בגיבויים כרוניים ומסודרים, יש לדאוג בתכנון היציאה מאסון גם למחשבי היעד אליהם מעבירים את המידע מהגיבויים: ציוד רשת , ציוד פסיבי עליהם מבססים את חזרת הארגון לפעילות IT מלאה או חלקית .
אם בעבר היה צורך לדאוג לשרתים פיזיים בכוננות או מחשבים אליהם ניתן "לשפוך" את המידע מהגיבויים, הרי שלהכשירם לכך וההפעלה של השחזור היתה אורכת שעות רבות .כנ"ל גם בנושא פריסת התקשורת וכדומה .

מה זה speedTURN System?

פה אנו באים עם משהו חדיש יחסית, לא רק לבעלי שירותי ענן או שרתים ווירטואליים, אלא גם שרתים ומחשבים בצורה המסורתית והוותיקה …שרת בחדר שרתים במשרד !  ולנו מענה חדש וייחודי המתבסס על מקצועיות רבת שנים בתחום התמיכה בחברות והחזרה לעבודה שיגרתית תקינה מתקלות ואסונות.

אנו באנסול שוקדים כל הזמן על מתן פתרון טוב יותר לנקודה בעייתית נתונה ומלבנים את הדרכים לעוקפה כל הזמן. מנסיון זה, אנו למדים שהנקודות הקשות ביותר בהם מתמודדים האחראים על המידע בארגון, אחת מהן לפחות שייכת לנושא ההתמודדות עם ההשבתה שלאחר קריסה טוטלית.

ידוע ממחקרים בארה"ב ( ADC ) ש-% 70 מהארגונים שלא הצליחו לשחזר את המידע שלהם לאחר אובדן מלא, סגרו את העסק והודיעו על פשיטות רגל כתוצאה מזה.

לכן, נקודה מלחיצה היא הנקודה בה המנמר או מנהל המידע יודע שאבדו כל סיכויים לשלוף מידע מהשרתים המקוריים וחייבים לגשת אל הגיבוי, אבל מה אז ??? לאן משחזרים? לאיזה משרד? איזה שרת? מהיכן יעבדו? ועוד שאלות רבות שעולות…
 

זכור היטב !  גם אם בארגון מופעל דרך קבע, גיבוי יעיל ביותר עבור ארגונך מוצלח עד כמה שיהיה, התאוששות מאסון מצריכה תוכנית כתובה המטפלת בכל מצבי האסון ומפורטים בה כל שלבי השחזור השונים על כל גווניהם

speedTURN - הוא פתרון מיקור חוץ לכל שלב של תכנון ההתאוששות עם מערכת זמינה 24-7 , צוות טכני מקצועי מוכן לעבודה ושרתים ווירטואלים ממתינים כבויים לצורכיך ובכוננות עלייה , מאפשר טיפול בכמעט כל מצבי האסון הקיימים במיקור חוץ ! וזאת, ללא תשלום בעבור חומרה וירטואלית  ! 

שירות זה טומן בחובו את החזרה המהירה ביותר לפעילות שגרתית תקינה ללקוחות BizFile  של Ansol

כך, לקוח המגבה אצלנו את נתוניו ואת המידע של כלל ארגונו, ישן בשקט פעמיים, גם כשהוא יודע שהמידע שמור ומאובטח היטב בשגרת הגיבויים בחווה וגם החזרה לאויר מובטחת במהירות הגבוהה ביותר

עם צוות טכני של אנסול ופתרון speedTURN לא יעלה על מספר שעות עבודה והארגון יכול להשתמש בשרתיו

החשובים  … כן אפשר להספיק איתנו הרבה ב- 3 שעות עבודה -  2RTO=3Hrs הוא הערך שאנו  יכולים להתחייב לחזרה לאויר לארגון עם שרת יחיד !

התהליך

 speedTurnw

 

 

השירות הנו במיקור חוץ מלא וללא תשלום נוסף מעבר לחבילת הגיבוי המפורסמת באתר זה. פתרון שחזור זה, מבוסס על הפעלה אוטומטית של מערך שרתים וירטואליים כבויים בכוננות ליום הפקודה . מערך שרתים הזהה למערך הפיזי המקורי והמגובה.  מערך שרתים זה מוקם לכל לקוח BizFile והוא ממוקם בתוך ענן שרותי אנסול בסמוך לגיבוי של אנסול אלה ומקושר בקוו של 1 GBps בחיבור  LAN אל שאר שרותי הענן של אנסול   כל זה מוכן ליום שהלקוח ייצור קשר ביום קריסה להדלקה והפעלת BizFile speedTURN

 

ייתרונות speedTURN על מערכי DRP  

 

   קצב התאוששות עם ביצועים של מערכות DRP גדולים

   הלקוח חוזר במהירות    1RTO<3Hrs

    בשילוב גיבוי צפוף מרווחים של יותר מ- 3 ביום מצמצם גם את ה 2RPO  משמעותית

   תוצאה של RPO\RTO=3Hrs

למי מיועד השירות?

שירות זה מוסף ומובנה לכל לקוחות הBizFile  וכפוף למחירון המפורסם באתר , ללא תשלום נוסף.

מיועד לכל המנמרים ואחראי המחשוב שקשה להם לישון בלילה, גם אם הגיבוי היומי מוצלח בד"כ אך ללא תוכנית התאוששות עדיין וסומכים על הרגע ש"יהיה בסדר". המערך מיועד לכל מנמר או מנהל מערכת ואחראי גיבויים שטרם הספיק ו/ או אין באמצעותו תקציבים לבנות תוכנית התאוששות מאסון .

מה מטרת השירות?

מטרת שירות speedTURN היא החזרה מטאורית המהירה ביותר הקיימת בעולם הגיבוי בכלל ובגיבויי און ליין בפרט, תוך שמירה על כל סטנדרטים של גיבוי הקשוחים ביותר.

השירות מקנה יכולת חזרה לעבודה מלאה של עד שעה מנפילה מלאה של האתר הפיזי ועד שלוש שעות בסך הכל, ללא קשר לגודל החברה או כמויות השרתים, מיקום המשרדים או חדרי השרת ותכולתם הנוכחית.

אנסול  מציעה לאלו שמגבים אצלה, חזרה לעבודה מלאה בארגון, בלא קשר לגודלו או רמת הסיבוכיות שלו והתאוששות מוחלטת מנפילה וקריסה טוטאלית, בין אם מדובר באסון גדול חלקי או מלא של מערך הנתונים בארגון. כל זאת, במהירות שרק צוות מנוסה ומקצועי כזה המצוי באנסול יכול -עד 3 שעות להחזיר את לקוחותיה בחזרה לעבודה שגרתית ותקינה. 

כיצד זה מתבצע PLAY BY PLAY

ארגון שספג מכה אנושה לחומרה, תוכנה ונתונים ומגבה באמצעות Ansol BizFile מיידע את צוות אנסול דרך מספרי השירות ומציין שהינו מעוניין בשימוש ב- speedTURN

צוות המרכז את הנתונים, מפעיל שרתים ווירטואליים מתבניות השרתים הספציפיים של לקוח זה שהוכנו מבעוד מועד ללקוחות  כחלק מהשירות BizFile . ( משך 5-10 דקות )

שחזור מקומי בין שרתי הגיבוי כמקור אל שרתי היעד שרתים הווירטואליים שמצויים בחווה בסביבה צמודה מתחיל מיד ( משך משוער עד 30 דקות לטרה נתונים  )
אנסול וצוות אינטגרציה הכולל DBA ואיש נטוורקינג ואקטיב דירקטורי, מקימים מערך ומחברים און ליין לרשת ( משך משוער 30 דקות עד שעה )

במקביל לקוח מהבית מהסניף שלא נפגע , ממחשבים זמניים וניידים טאבלטים, ממחשב שכור של אנסול לצורך השחזור , מקבל תדרוך כיצד להשתמש במערכות הפועלות על השרתים הווירטואליים החדשים שכבר טעונים בכל המידע מהגיבויים 
( משך 1 שעה )

חלוקת ססמאות VPN והגדרת קלינטים לעבודה מכל מקום

מוכנים תחילת עבודה

הלקוח בנקודה הזו פועל על מערך זמני אך מעודכן בכל הנקודות הקירטיות אם זה: הנה"ש , מחסן , טיפול בהזמנות וכדומה בפחות מ- 3 שעות , במקביל מתפעל צוות שישקם את המערך הישן למערך קבוע וחדש

ביאורים

1-RPO = Recovery Point Objective  – הנקודה במצב גרסת הנתונים אליה משחזרים נמדד

בשעות  מרגע הגיבוי האחרון שבוצע – השאיפה להגיע למספר הנמוך ביותר

2-RTO = Recovery Time Objective – משך הזמן שלוקח למשוך את הנתונים ממערכי הגיבוי