• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


מוקד תמיכת רשתות


כמומחית במתן שירותי תמיכה ברשתות מחשב ,אנסול מציעה בכל חבילות התמיכה את כל המנגנונים , הלפ דסק לניטור ותמיכה אישית מרחוק מבוסס מערך השתלטות, צוות טכני מוכשר MCITP ויותר להגעה לאתר הלקוח ,הטכנאים על קטנועים כתנאי קבלה לזריזות והתמודדות עם תנועה בגוש דן, שני מומחים באתר למענה קדם מכירה , תמיכה, ופרוייקטים, מנהל לקוח זמין לכל הצרכים שלכם . להלן ההתקשרויות :

ריטיינר חודשי

תמיכה יוזמת , מונעת תקלות וזמינות של עד שעתיים לתחילת טיפול , שירות הלפדסק ששה ימים בשבוע , טכנאי באתר

צפיה בהסכם דוגמה | אל דף סיפורי לקוח |  צור קשר | פתיחת קריאת שירות

שלם לפי שימוש

התמיכה המידית לפי צריכה של אנסול היא על בסיס "לא צרכת לא שילמת ".  הלפ-דסק ששה ימים בשבוע, זמינות לפי דחיפות וצוות מיומן יגיע, יינטר וישתלט על מחשבי ושרתי הלקוח בהתאם.

לצפיה בהסכם דוגמה | אל דף סיפורי לקוח| צור קשר| פתיחת קריאת שירות

מיקור החוץ, משרה מלאה חלקית

חברת אנסול המתמחה בפתרונות מחשוב למגזר העסקי מספקת שירות מיקור חוץ-out sourcing שבבסיסו עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול מערכת המחשוב , עיסוק שלעיתים גובה זמן ותשומות רבות, ולהותיר בתפעול ובניהול ישיר רק את פעילויות הליבה. שיטה זו מאפשרת לארגון להתמקד בתחום התמחותו, להשקיע את מרב המשאבים בכך, ולהתיר אותו מהתחייבותו לטיפול במערכת המחשוב בעסק , ובכך לייעל את הפעילות הכללית.

מסימני האיכות בתמיכה:

היעול – קיצור זמני תמיכה באמצעות מוקד ששה ימים בשבוע כולל יום ו' .

 הבטחון והשקט הנפשי – אלה מגיעים ללקוחות הוותיקים – תשאלו אותם !

 האמינות – אנסול קיימת 12 שנים, שותפת זהב במיקרוסופט וב- vmware שותף ספק שירות

 מחיר המתאים לכיס – שירותינו אינם מהיקרים ואינם מהזולים וונושאים יחס עלות תועלת חיובי ביותר.

 הלקוחות המרוצים – זה כי "אין התחייבות לתקופה" על אף שירות משירותי החברה!

 
עדיין מבולבלים ?  

 

צרו קשר עם ייעוץ קדם מכירה או עם מומחי המיחשוב :

מומחי הבית שלנו יישמחו להגיע אל משרדיכם למתן ייעוץ ראשוני ללא תשלום ובדיקת צרכים והצעת מחיר

 

 

 

 

בכל שא