• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


מדוע תחזוקה בריטיינר חודשי ?


מתוך הסכם התמיכה הרשמי

להורדת הסכם מלא לדוגמה עם חבילות ומחירים

תנאים כללים :

תקלות יטופלו ע"י איש מקצוע בעל הסמכה תואמת את תחום פעילותו ( MCITP\MCSE ) .

אנסול פתרונות מפעילה מעבדה למחשבים נייחים/ניידים ומחזיקה במלאי חלפים על מנת לתת שרות בצורה מהירה ללקוח.

התחייבות לזמן תגובה לתקלה – עד יום המחרת.

במקרה של כשל בחיבור לשרתים, זמן התגובה לתחילת טיפול –  עד שעתיים מרגע פתיחת קריאת שירות.

שעות פעילות: א'-ה' 08:00 – 17:30, ו' – 08:00 – 14:00

לקבלת הצעה,  צור קשר דרך האתר ,התקשר אל המכירות 039249436, מלא פרטים בטופס שבדף  או בקשה להורדת הסכם מלא

אנו מציעים מכלול שלם של פתרונות בתחום טכנולוגיות המידע, הכוללים תשתיות מחשוב, שרותי יעוץ ואפיון מערכות, יישומי מחשב ומיקור תהליכים עסקיים. זאת על מנת לאפשר ללקוחותינו לנהל בצורה מיטבית את עניינם העסקיים, ולהשיג את יעדם בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום בשוק

…\

משימתנו הינה לבנות ולשמר מערכת יחסים חזקה וארוכת טווח עם קהל לקוחותינו, דרך שירותי ה – IT המוצעים אצלנו.

במשך כעשור אנו מספקים בהצלחה מערך שירותי חוץ בתחום ה-IT, לטווח רחב של ארגונים בלא קשר לגודלם, מעמדם, תחומי עיסוקם ומיקומם הפיסי.

אנו מאמינים ומיישמים בפועל פילוסופיה עסקית זו, המבטיחה את שביעות רצונם של לקוחותינו.

שירותינו כוללים:

  • הקצאת משאבים מיטבית המביאה בחשבון שיקולים עסקיים וכלכליים התפורים למידותיו של הלקוח.
  • גישה לטכנולוגיות מתקדמות, ומטוב משאבי הארגון.
  • ניהול פרויקטים יעיל עם תוצאות וביצועים עסקיים אופטימאליים.
  • שירות מסביב לשעון, לכל פרויקט והצלה עסקית.

פתיחת קריאת שרות מתבצעת מול מוקד השרות בטלפון או באמייל ע"י גורם המוסמך לכך.

השירות כולל תמיכה טלפונית מהמוקד, גם באמצעות חיבור מרחוק.

השרות לא כולל חלקי מחשוב לחילוף, אשר יוחלפו בתשלום נפרד, לפי הצורך ולפי הזמנה בתאום מראש.

יסופק דו"ח שרות הכולל פירוט שעות עבודה בסוף כל חודש.

..\

קבלת הצעה,  צור קשר דרך האתר ,התקשרו אלינו או תריצו מילוי בקשה להורדת הסכם עם חבילות ומחירים