• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


מדוע תחזוקה בריטיינר חודשי ?

כשמדובר במערכות מידע קריטיות לארגון, כאלו המבוססות על שרת אחד או יותר, זהו מצב המחייב בקרה ניטור וזמינות צוות . המצב דורש סמכות מקצועית האחראית על ביצועים ותפוקה מכסימליים מהמערכות הארגוניות בכל שעה ויום בשבוע
אותה הסמכות דואגת לתקינות שוטפת. רק דרך המניעה להבדיל מדרך התגובה ( המכונה גם "כיבוי השריפות") ניתן לשמר קצב עבודה גבוה למשך קבוע של זמן ותקופות. צוות מיומן בצד תחנות הקצה, והשרתים יידע להחזיק את המערכות של המשתמש עם בשירות חם וביתי לכל משתמשי לקוחות הריטיינר שלה כל סוג של קריאה נרשמת , ומטופלת לפי הליךקבוע ומוסדר.
ההסכם הנו רב שימושי ולא מוקצה לפעילות מסויימת או טווח ידע יחיד , ההסכם מכסה את כל הפעילות הנדרשת בארגונך ללא הפרדת מחירים,מסוגי הידע, סוגי טכנאים או מהנדסים או דרגתם, מחיר אחד ל ה כ ל !
התמיכה כוללת בראש ובראשונה מערכות קצה של מיקרוסופט : אופיס , חלונות 7 ,אאוטלוק , כשצוותי המוקד מפעילים שליטה מרחוק איכותית בשניות על כל יחידה מנוהלת ומחשב בארגון.

בחר "להזמנה" לקבלת הסכם דוגמה עם מחירים

  • נסיון מעל 10 שנים בתחזוקת רשתות ובביצוע פרוייקטים במיחשוב
  • תמיכה בסביבת מערכות מיקרוסופט שרתים ותחנות
  • תמיכה ב- Office Outlook Exchange PST 
  • אנסול מפעילה מוקד אנושי המאוייש כ-ששה ימים בשבוע זמני תגובה והשתלטות.
  • אנסול מהווה שותף זהב במיקרוסופט ישראל, מומחית שרותי הענן Office 365
  • אנסול ספקית שירות VMware מורשית
  • לאנסול מעבדת תיקונים והרכבות במקום לכל יצרניות הניידם מחשבים ושרתים