• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


ההבדל באנשים


 

שירותי הייעוץ ל IT של אנסול מבוססים על הפילוסופיה של פינוי זמן ללקוחות לייצר עוד עסקים לעצמם בעוד מערך המיחשוב מטופל ועובד כמו שעון . שחרור מנגנונים ואנשים פנימיים מלתפעל ולנהל מחשבים, שרתים, גיבויים ותקלות הופכים מיותרים , כל זה עובר אלינו באהבה ובמקצועיות. על פי השיטה שלנו מנהלי העסק שוב חוזרים לעסוק בליבת העסק ולא באותה בעיה בשרת ובסיפוק צורכי משתמשי המחשב. כל מה שצריך זה עבודה מול אחד ממוצרי שירות התחזוקה שלנו ( לפי בסיס חודשי או לפי צריכה ללא התחייבות חודשית ) וצוות הסיסטם החד, הנגיש והממוקד יופיע במשרדייך, או מהמוקד יטפל בצרכים השוטפים שלכם וייעשה שקט וסדר במערכת. עכשיו מה שנותר הוא למצוא כיסא ולנוח לרגע מכל הקריאות שהיו באחריותך או באחריות אחד עובדים. הצוותים של אנסול ישמחו לפתור כל תקלה ביעילות, במהירות ההגעה של הקטנוע עד למשרדיכם ובמקצועיות.

תהליכי שירות חכמים – צוותי התמיכה, המכירות והניהול באנסול אורגניים הם, בזכות העובדה שלאנסול ישנם צוותים קבועים, מוסמכים ומקצוענים כל אחד בתחומו, כולם עובדים בתוך מטריית תהליכים מוסדרת ומוגדרת שרק הולכת ומשתפרת עם השנים. השיטות והידע הרב מועברים בצורה בה יש פרוצדורה קבועה לכל משימה, ניהול דיווחים ועדכון בזמן אמיתי. מעל כל צוות ישנם שני מומחים זמינים כל העת לתת מטריית ידע נרחבת לכל המצבים והסיטואציות שנוצרות בשטח. מורכבים עד כמה שיהיו, תמיד ימצא ויינתן הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר! מעגל הידע הנרכש באנסול גדל כל העת בדיוק כפי שתחום המידע דינמי ומצריך התחדשות ומעקב בכדי להיות "בעניינים", דבר אשר מביא לכך שצוותי אנסול בעלי ידע רב, מקצועניים, איכותיים ונותני שירות מן השורה הראשונה.

מי זוכר את הבאג

 

אנסול הוקמה בשנת 2000 ומאז היא נותנת שרותי מיחשוב לעסקים באופן רציף, איכותי ומקצועי. אנסול מונה כ -30 אנשי צוות, בינהם 13 אנשי צוות טכניים  MCITP \ MCSE, באדמיניסטרציה ובפרי-סל
(קדם – מכירה). אנשי המחשוב מקצועיים ובעלי ניסיון עם דגש במתן שירות אדיב ואיכותי מול הלקוח הסופי שהוא משתמש המחשב. בצוות נמנים שני מומחים ברמת גורו הנותנים מענה למורכבויות השונות: ברשתות, בשרתים, במערכות ההפעלה ובענן וכך למעשה , מאפשרים רוחב וחופש פעולה בתחום בצורה משמעותית. המומחים אמונים על מלאכת התכנון ויישום של פרויקטים ומשימות החברה בהקמת רשתות, בהקמת שירותי ענן פרטיים, בגיבוי מידע ובאבטחתו בהתאם.

 

 

לומדים ללמוד

 

 

אנסול אינה מייבאת את הידע וצוברת אותו להמשך השימוש והדרך בחיי המוצר והשירות. פעילות החברה מתמקדת בתמיכה בצרכים שונים, בארגונים בגודל של המשרד הביתי ועד לארגון גדול ( 200 עובדים ויותר ) הפרוס על פני כל הארץ כדוגמת "סיסטם מעבדות" ו- "אלסקה מזון" ועוד. (ראה דף לקוחות וסיפורי לקוח) וכן, לקוחות בעלי משרד קטן עם רשת עמיתים ללא שרת. החברה דינמית ומספקת מגוון שירותים יעילים לארגונים אלה , כאשר אנסול מתמחה במגוון הפתרונות לרוחב הארגון ומספקת אותם בצורות שונות כגון: בנק שעות ,ריטיינר, שרותי און ליין ,שירותי ענן ומעבר לענן משרתי חומרה בארגון אל העולם הוירטואלי של אנסול כפי שחברות כמו אלסקה מזון בע"מ ביצעה והעמידה עצמה במצב בו אין ולו שרת יחיד בארגון כפי שמוצג במקרה הלקוח , פרוייקטים ותמיכה במעבר לענן אופיס 365 של מיקרוסופט , מעבר ומיגרציה של יישומים אל הענן , ועוד כפי שהאתר מציג בדפי השירותים והמוצרים

 

 

מתואמים לSMB

 

 

השירותים בהם החברה עוסקת הנם בסביבות המרכזיות בהם ארגונים בינוניים מושתתים כיום , מערכות מיקרוסופט ( ראה אנסול שותף ענן בדרגת מומחה \ ושותף זהב במיקרוסופט ישראל  ) אופיס ואופיס 365, מערכות הפעלה לתחנות העבודה על כל גירסאותיהן ושרתים ממשפחת WINDOWS SERVER 20xx, מיקרוסופט ועוד. בעולם הענן – אנסול הינה ספק שירות של שרתים וירטואליים מטעם VMware  ואף בבעלות אנסול ענן שרתים וירטואליים משלה. כמו כן ,פרויקטים בווירטואליזציה של vmware וקונסולידציה של שרתים ומערכות, התמקדות באפליקציות משרדיות בשרתים כמו שרותי דוא"ל ומערכות גיבוי , כמו גם חיבה לא מוסברת מקצועית לסביבות לינוקס החכמות וקוד פתוח. כל מערכות השירות און ליין מבוססות הסכם רמת שירותים מובנה ( SLA ) .ניתן לגזור את רמת החשיבות שאנו נותנים לזמינות שרותינו ללקוחות .

 

 

שקט שרתים

 

 

המטרה שלנו היא שמחדר השרתים שלך ייבקעו צלילי השקט והרוגע- הנגיעה של החברה בכל הביטי תפעול ותחזוקת המחשוב בחברות הלקוח מאפשרת למנהל העסק בהתקשרות עימנו לקבל שקט!
שקט שנובע מידע טוב ומנסיון של 12 שנים בתחום ובתעשיית קוי המוצרים הנתמכים וקוי השירותים המסופקים על ידינו, מותאמים לצורכי החברה עד רמת הפרט הבודד, למשל: שרותי הענן והאון ליין של החברה באים בקנה אחד עם דרישת הארגונים. וכך למעשה אנסול עושה זאת למעלה מעשור לרבות תחזוקת השרתים, תחנות העבודה, המחשוב הנייד והסמרטפון שתופס יותר ויותר חשיבות. דרך הקמת תשתיות רשת ,הקמת שרותי רשת ותחזוקתם בהסכמים תקופתיים באתר הלקוח או בארוח בחוות השרתים בחיפה/פ"ת ניתנת לאנסול הזכות לנפק שירות ואיכות יוצאות מגדר הרגיל לכל סוג של ארגון בטווחי הקטן ועד הבינוני הגבוה בנתוני הגודל. לחברה נסיון עשיר ביציאה והתאוששות מאסון , שחזורי מערכי שרותי דוא"ל ומפעילה זה כמה שנים מערך גיבוי ענן והתאוששות מאסון ומצליחה אף להוביל בענף בנתוני הגודל שבתחרות.