• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


מדוע תמיכה לפי שימוש ?


מתוך הסכם התמיכה הרשמי

להורדה 

 

משימתנו הינה לבנות ולשמר מערכת יחסים חזקה וארוכת טווח עם קהל לקוחותינו, דרך שירותי ה – IT המוצעים אצלנו. אנו מציעים מכלול שלם של פתרונות בתחום טכנולוגיות המידע, הכוללים תשתיות מחשוב, שרותי יעוץ ואפיון מערכות, יישומי מחשב ומיקור תהליכים עסקיים. זאת על מנת לאפשר ללקוחותינו לנהל בצורה מיטבית את עניינם העסקיים, ולהשיג את יעדם בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום בשוק

שעות פעילות: א'-ה' 08:00 – 17:30, ו' – 08:00 – 14:00

תקלות יטופלו ע"י איש מקצוע בעל הסמכה תואמת את תחום פעילותו ( MCITP\MCSE ) .  התחייבות לזמן תגובה לתקלה – עד יום המחרת. במקרה של כשל בחיבור לשרתים,  זמן התגובה לתחילת טיפול – עד שעתיים מרגע פתיחת קריאת שירות. השירות כולל תמיכה טלפונית מהמוקד, גם באמצעות חיבור מרחוק.

פתיחת קריאת שרות מתבצעת מול מוקד השרות בטלפון או באמייל ע"י גורם המוסמך לכך.

במשך כעשור אנו מספקים בהצלחה מערך שירותי חוץ בתחום ה-IT, לטווח רחב של ארגונים בלא קשר לגודלם, מעמדם, תחומי עיסוקם ומיקומם הפיסי. רשימת לקוחות ממליצים ראה דף לקוחות

לקבלת הצעה, צור קשר דרך האתר ,התקשר אל המכירות 03-9249436, מלא פרטים בטופס שבדף  או הורד הסכם מלא 

/.. השרות לא כולל חלקי מחשוב לחילוף, אשר יוחלפו בתשלום נפרד, לפי הצורך ולפי הזמנה בתאום מראש. יסופק דו"ח שרות הכולל פירוט שעות עבודה בסוף כל חודש.