• צור קשר

    שם מלא

    טלפון

    אימייל

    הודעה

    אימותcaptcha

  • כתבות נבחרות על ידי גולשים


מדוע תמיכה לפי שימוש ?

התמיכה המידית לפי צריכה של אנסול היא על בסיס "לא צרכת לא שילמת " . הסכם זה מתאים בד"כ לעסקים המעוניינים בטיפול נקודתי בבעיה נתונה , ללא המשכיות תחזוקתית והמשכיות עסקית
בד"כ מתאים לרשת שאינה כוללת מורכבות בתחזוקה בליבתה דורשת טיפול בצד תחנות הקצה והמשתמשים , או ארגון המפעיל מנמ"ר ( מנהל מערכות ) "בבית" שצריך מדי פעם התייעצות
ארגון כזה צריך כתובת קבועה ונעימה המכירה את מצב הארגון ומטופלת בו לאורך תקופה !
על כן אנסול מציעה שירות לפי צריכה בה היא ממפה את הלקוח ושומרת עליו בין קותליה למרות זאת שאין התחיבות חודשית , זאת כדי לתת טיפול מסור למשתמשיו.
השירות מבוצע מהמוקד המקצועי שלנו הפועל ששה ימים בשבוע וזמין לקריאות דחופות ורגילות.


בחר "להזמנה" לקבלת הסכם דוגמה עם מחירים

  • תמיכה ללא התחיבות .
  • זמינות מידית של מוקד התמיכה ותומכי השטח הקבועים שלנו
  • התמיכה משתלמת ,עד 4 קריאות בשעה אחת !
  • תנאי תשלום כרטיס אשראי, צ'קים , ש30 , העברה
  • מומחים זמינים במסגרת המוקד והשירות.